متال بلبرینگ عدالتی در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
17619
اطلاعات تماس
آقای مهدی عدالتی
051-38587002-3
09151241000
09155599008
مشهد- نبش کوشش 11

متال بلبرینگ عدالتی در مشهد

متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
متال بلبرینگ عدالتی در مشهد متال بلبرینگ عدالتی در مشهد متال بلبرینگ عدالتی در مشهد متال بلبرینگ عدالتی در مشهد متال بلبرینگ عدالتی در مشهد متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
17619

متال بلبرینگ عدالتی در مشهد

بازرگانی عدالتی در مشهد

امروزه چرخهای صنعت با سرعتی بیش از پیش در حال چرخش است و جهان را به سوی تکنولوژی های برتر سوق می دهد در این میان کشور عزیزمان ایران علیرغم تهدیدها و محدودیتهای خارجی با تکیه بر خود کفایی و نیروهای بومی خلاق توانسته جایگاه مناسبی را در خاورمیانه و آسیا برای خود کسب نماید.

در بحبوحه صنعتی شدن و حرکت بسوی دنیایی مکانیزه و مدرن، شرکتهای با سابقه، با پیشرفت خود تاثیر بسزایی در رشد و بقای صنعت این مرز و بوم داشته اند.

بازرگانی عدالتی نیز با بیش از نیم قرن تجربه در جهت واردات و توزیع انواع بلبرینگای شیار عمیق ، رول برینگهای بشکه‌ای ، انواع یاتاقانها ، بلبرینگهای کف گرد ، بلبرینگهای سوزنی و انواع روان کننده و گریس ،اکنون بعنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان محصولات مکانیزه در این زمینه در شرق کشور شناخته می شود.

فعالیت این مجموعه ، با تغذیه بازارهای داخلی از طریق برپایی چندین فروشگاه و انبار در سطح کشور به حدود 5 دهه پیش باز میگردد، این پیش زمینه، مجموعه را برآن داشت که به منظور خدمت رسانی بهتر، بصورت رسمی قدم در عرصه های بین المللی واردات انواع بلبرینگ از کشورهای چین ، هند و دبی گذاشته و از طریق فراهم آوردن قطعات، موجبات عملکرد و کارآیی هرچه بهتر دستگاههای داخلی را فراهم آورد.

حضور موثر در بازارهای بین المللی و کسب اعتماد و ایجاد اطمینان، در تولید کنندگان بنام، این شرکت را ترغیب کرد تا نمایندگی انحصاری برندهای مطرح جهان را پذیرفته و توزیع کننده محصولات این شرکتها در حوزه های بزرگ صنعتی ایران از جمله تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز، شیراز ،اهواز ، اراک و سایر بازارهای داخلی کشور باشد .

بازرگانی عدالتی به منظور رسیدن به اهداف عالیه، با همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان، مفتخر به کسب گواهی نامه های معتبر بین المللی در زمینه انبارداری و طبقه بندی محصولات و اخذ نمایندگی های رسمی چندین شرکت معتبر دنیا نظیر ZWZ-DPI-URB-KOYO-SBR  گردیده است که این مهم حاصل نمی شد مگر با کار و تلاش شبانه روزی عوامل کاردان و ساعی این مجموعه.

تمامی محصولات ما دارای استانداردهای ISO بوده ، همچنین قادر به تهیه و توزیع 10.000 نوع محصول هستیم که در جهت مصارف کشاورزی ، صنعتی ، معدن ، دستگاه های بافندگی ، گیربکس ها ، توربین های برقی ، الکترو موتور ها، قطعات یدکی خودروها و صنایع مادر علی الخصوص صنایع فولاد و سیمان کاربرد دارند.

همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان این مجموعه در کسب رضایت مشتریان و ارائه محصولات با بهترین کیفیت و در عین حال با نازل ترین قیمت به هموطنان گرامی از دغدغه های مدیریت و جزء چشم اندازهای بلند مدت مجموعه بوده که این مهم متصور نبود مگر با تلاشهای شبانه روزی مدیریت و پرسنل بازرگانی عدالتی.

کلمات کلیدی :

متال بلبرینگ عدالتی در مشهد آدرس متال بلبرینگ عدالتی در مشهد شماره تماس متال بلبرینگ عدالتی در مشهد
پیامک      تماس     09155599008
پیامک      تماس     09151241000
تماس     051-38587002-3
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی